۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85244784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: فعالیت خیران پس از انقلاب بیشتر به مسیر علم سوق یافت

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور،گفت: فعالیت خیرین پس از انقلاب اسلامی بیشتر به مسیر علم و دانش سوق پیدا کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست هماهنگی همایش هیات‌مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور افزود: پس از انقلاب اسلامی فعالیت خیرین شکل و انسجام خاصی در مسیر ایجاد مراکزی جهت رشد، تعالی و شکوفایی علم و دانش پیدا کرد و اولین تشکلی که با ساختارسازی و هماهنگی در امور خیر وارد شد، مجمع خیرین مدرسه‌ساز بود.

وی به مشارکت پررنگ بانوان در پیشبرد برنامه ها و اهداف مجمع خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: بانوان نقش بی‌بدیلی در امور خیر دارند و اگر یک مرد در کار خیر موفق شود، همراهی همسر او در این موفقیت انکارناپذیر است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: خدمات مجمع خیرین استان را که منشأ اثر خیر هستند و با اقدامات خداپسندانه دیگران را به مسیر خیر ترغیب می‌کنند، پاس می داریم.

قاسمی فرزاد همچنین با تبریک هفته‌ وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص)، گفت: پیامبر اکرم(ص) دارای صفاتی همچون سخاوتمندی، امانت‌داری، عطوفت، گذشت و هر آنچه نیکی بودند و رسالت خود را برای تکمیل مکارم اخلاق تعریف فرمودند.

وی اظهار کرد: مردم ایران و خیرین نیز از این خصلت نیک پیامبر مهربانی(ص)، بهره‌مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha