۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85245315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری کرج : ساخت خانه های جوان در البرز شتاب گرفته است

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به تامین نیازهای جوانان و افزایش مشارکت آنان در طرح های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی اعلام کرد: با اهتمام دولت ساخت خانه های جوان در البرز شتاب گرفته است.

"یحیی رمضانی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون ساختمان خانه جوان کرج با زیربنای حدود ۴۰۰ مترمربع ۸۰ درصد پشیرفت فیزیکی دارد و به تازگی نیز ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه و خانه جوان فردیس اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: خانه جوان کرج دارای سالن های همایش و اتاق کنفرانس است و می‌تواند نیاز اداری تشکل های مردم‌ نهاد، مجمع جوانان البرز و کمیسیون‌ های تخصصی مجمع استان را نیز مرتفع کند.

رمضانی یادآورشد: بهره برداری از خانه جوان کرج موجب افزایش فعالیت های مربوط به امور جوانان در سطح شهرستان کرج خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرج : ساخت خانه های جوان در البرز شتاب گرفته است

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت های جوان در مرکزیت استان افزود: این پروژه یکی از طرح های مهم زیرساختی برای تقویت نشاط اجتماعی و گسترش برنامه های اجرایی مربوط به امور جوانان خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: مشارکت اجتماعی جوانان در تمام زمینه ها همواره ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته و انتظار می رود این پروژه که مختص جوانان کرج است با همت مضاعف و کار شبانه روزی هر سریعتر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح های ویژه ، یک به یک پروژه های شهرستان مورد نظارت قرار می گیرد و حامی مدیران پر تلاش هستیم.

رمضانی با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات بودجه ای سالجاری گفت: در دولت سیزدهم بودجه های تخصیصی و شفاف سازی شده است بنابراین دقت نظر لازم در توزیع آنها وجود دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha