ابوشریف: جهاد اسلامی جرقه انتفاضه اول را زد/ تداوم مقاومت در برابر طرح‌های صهیونیستی

تهران-ایرنا- عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه این جنبش جرقه انتفاضه اول را شعله ور کرد، بر لزوم تداوم مقاومت در تمام سرزمین‌های اشغالی برای شکست طرح‌های صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با رادیو صوت القدس افزود: «عملیات شجاعیه» نقطه عطفی در تاریخ جنبش جهاد اسلامی بود.

وی ادامه داد: جنبش جهاد اسلامی جرقه‌ای بود که انتفاضه اول را شعله‌ور کرد و همین امر، فضای انجام عملیات از ابتدای سال ۱۹۸۷ را بوجود آورد.

ابوشریف اضافه کرد: ملت فلسطین به‌ جای تکیه بر نیروهای خارجی و منطقه‌ای، بزرگ‌ترین انقلاب را به‌راه انداخت و خودش مسئولیت اداره درگیری‌ها با دشمن صهیونیستی را برعهده گرفت.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی افزود که این جنبش ابزاری برای به پاخاستن ملت فلسطین و امت اسلامی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران اظهار کرد که این جنبش همچنان از تفکرات خود مبنی بر لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی و نپذیرفتن آن به عنوان غده سرطانی در جسم امت اسلامی محافظت می‌کند.

ابوشریف همچنین گفت که ما سردمدار امت در مقابله با پروژه غربی هستیم.

وی تاکید کرد که باید به مقاومت خود برای از بین بردن طرح صهیونیستی در تمام سرزمین‌های اشغالی ادامه دهیم.

جنبش جهاد اسلامی ۱۴ مهر ۱۳۶۶/ ۶ اکتبر ۱۹۸۷، نبرد الشجاعیه‌ را علیه نظامیان صهیونیستی سازماندهی‌ کرد. این‌ اقدام‌، پیروزی های‌ بعدی‌ گروههای‌ فلسطینی‌ را در پی‌ داشت‌، به‌طوری‌ که‌ اندکی‌ پس‌ از آن‌، انتفاضه‌ شکل‌ گرفت‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha