۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85245823
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج در همدان راه‌اندازی شد

همدان- ایرنا- نخستین مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج همزمان با ایام با سعادت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان کشور و تاییدیه سازمان تبلیغات اسلامی در همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز دوشنبه در مراسم راه‌اندازی مرکز تخصصی همسان گزینی همدان گفت: این مرکز برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه‌اندازی شده و مشاوره‌های قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی ارایه می‌شود.

میلاد مرادی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی چنین مراکزی شاهد نهضت صحیح ازدواج، همکف گزینی، مشاوره در مراحل پیش و پس از ازدواج و افزایش نرخ ازدواج و تحکیم زوج‌ها در زندگی زناشویی باشیم.

مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج در همدان راه‌اندازی شد

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این مراکز در راستای ایجاد ازدواج‌های موفق و پایدار با شناخت کامل دوطرف از یکدیگر انجام می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین تا سه ماه آینده سه مرکز تخصصی همسان گزینی در استان همدان آغاز به کار خواهد کرد .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز با اشاره به نبود چنین مراکزی در جامعه تاکید کرد: دغدغه اصلی ما در واحد امور بانوان و خانواده استانداری تشکیل خانواده پایدار و ازدواج کیفی است و امیدواریم با تاسیس چنین مراکزی آسیب‌های اجتماعی خانواده که ازدواج‌های نامناسب یکی از علت‌های آن است کاهش یابد.

فاطمه ستاری نوید افزود: این طرح ارائه دهنده راهکاری است که می‌تواند با روشی نوین به آسان‌سازی ازدواج و همسان یابی، در راستای گسترش فرهنگ ازدواج از طریق انتخاب صحیح با محوریت خانواده گامی موثر بردارد.

یاسرعزیزی سعید مدیر موسسه همسان گزینی ازدواج همدان نیز در این مراسم افزود: ارزیابی و مصاحبه در ابتدای ثبت‌نام، برگزاری جلسات مهارت‌افزایی فردی، همسان‌گزینی و معرفی برای ازدواج دائم و همیاری فرد در مراحل مختلف خواستگاری، عقد و غیره از دیگر خدمات این موسسه به مراجعان است.

در مراسم افتتاح این مرکز فاطمه ستاری نوید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیران ورزش و جوانان استان همدان حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha