برتری نیروی‌هوایی عراق مقابل آلمالیق؛ کار سپاهان سخت شد

تهران- ایرنا- نیروی هوایی عراق در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ازبکستان به برتری دو بر یک دست یافت.

به گزارش‌ روز دوشنبه ایرنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه چهارم، آلمالیق ازبکستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم نیروی‌هوایی عراق رفت.

آلمالیق در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها درحالی به مصاف تیم الاتحاد عربستان رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر برابر این تیم عربستانی شکست خورد. در مقابل نیروی هوایی درحالی به مصاف سپاهان ایران رفت که تا واپسین دقایق از حریف خود عقب بود و اما در دقایق پایانی این بازی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در بازی امروز، علی جاسم در دقیقه ۲ بازی خیلی زود گل نخست نیروی هوایی را وارد دروازه آلمالیق کرد تا این تیم عراقی از میزبان پیش باشد. نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم عراقی پایان یافت.

با شروع نیمه دوم این تیم نیروی هوایی بود که همچون نیمه اول در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. سورونوف بازیکن آلمالیق در دقیقه ۴۸ بازی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در دقیقه ۸۱ این بازی سیاوش حق‌نظری هافبک ایرانی آلمالیق یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

برتری نیروی‌هوایی عراق مقابل آلیماق؛ کار سپاهان سخت شد

در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نیروی هوایی به پایان رسید تا این تیم به ۳ امتیاز ارزشمند در خانه حریف ازبکستانی، ۴ امتیازی شود تا گام بلندی برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها بر دارد.

در دیگر دیدار این گروه و از ساعتی دیگر، سپاهان میزبان الاتحاد عربستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha