کنداکتور روز: تقابل یاران رحمتی با نیمار و رفقا/ آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

تهران- ایرنا- هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با ۸ دیدار پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدارها نساجی ایران باید از الهلال عربستان میزبانی کند.

به گزارش ایرنا، امشب رقابت‌های باشگاهی در دو رویداد مهم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا در چارچوب هفته دوم ایران مسابقات برگزار خواهد شد.

لیگ قهرمانان اروپا

یونیون برلین در گروه سوم ایران رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف براگا برود. برلینی‌ها در بازی نخست خود در دیداری نزدیک با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود رئال مادرید شکست خوردند. در دیگر بازی این گروه نیز از ساعت ۲۲:۳۰ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل شاگردان رودی گارسیا در ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. پارتنوپی در نخستین بازی خود موفق شد با نتیجه ۲ بر یک براگای پرتغال را شکست دهد و جدال این دو تیم برای مشخص شدن صدرنشین این گروه خواهد بود.

در گروه چهارم این رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۱۵ سالزبورگ اتریش در ورزشگاه خانگی خود در حالی برابر رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت که این تیم در نخستین بازی خود موفق شد در ورزشگاه خانگی بنفیکا این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. در دیگر بازی این گروه نیز از ساعت ۲۲:۳۰ اینترمیلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف بنفیکا خواهد رفت. شاگردان اینزاگی که در بازی نخست خود برابر سوسیداد به تساوی یک بر یک رسیدند که به شدت در این بازی خانگی نیاز به برد دارند.

در گروه یک این رقابت‌ها از ساعت ۲۲:۳۰ بایرن مونیخ که در بازی نخست خود در دیداری جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ در ورزشگاه آلیانزآره‌نا موفق شد منچستریونایتد را شکست دهد باید در دانمارک به مصاف کپنهاگن برود. شاگردان اریک تن‌هاگ در منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف گالاتاسرای ترکیه‌ای خواهد رفت که در بازی نخست خود برابر کپنهاگن به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

آرسنال در گروه دوم این مسابقات درحالی از ساعت ۲۲:۳۰ در فرانسه به مصاف لنس خواهد رفت که در بازی نخست خود موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر آیندهوون را در ورزشگاه امارات در هم بکوبد. در دیگر بازی این گروه نیز در همین ساعت آیندهوون در خانه به مصاف سویا خواهد رفت. سویا در نخستین بازی خود با نتیجه یک بر یک برابر کوپنهاگن متوقف شد.

لیگ قهرمانان آسیا

هر دو دیدار گروه یک این رقابت‌ها ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد که العین امارات به مصاف آهال ترکمنستان خواهد رفت و الفحیا عربستان نیز پذیرایی پاختاکور ازبکستان خواهد بود. در گروه هفت این رقابت‌ها نیز از ساعت ۱۳:۳۰ اینچئون یونایتد کره جنوبی در خانه باید به مصاف کایا فیلیپسن برود و در دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۵:۳۰ نیز شاندونگ چین میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن خواهد بود. کاوازاکی ژاپن نیز در گروه نهم این رقابت‌ها از ساعت ۱۳:۳۰ در خانه باید به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی برود و در دیگر بازی این گروه نیز از ساعت پاتوم تایلند به مصاف جوهرداروالتعظیم مالزی خواهد رفت.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از گروه چهارم این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ شاگردان سیدمهدی رحمتی در نساجی مازندران به مصاف تیم الهلال عربستانی خواهد رفت که نیمار ستاره تیم ملی برزیل را در اختیار دارد. نساجی در نخستین بازی خود در این رقابت موفق شد در هند تیم مومبای سیتی را با نتجیه ۲ بر صفر شکست دهد و در الهلال نیز در خانه علی رغم انتظاری که می‌رفت با نتیجه یک بر یک برابر نوف باخور ازبکستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در دیگر بازی این گروه از ساعت ۱۷:۳۰ نیز نوف باخور در خانه به مصاف مومبای سیتی خواهد رفت.

لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته دوم این رقابت‌ها از ساعت ۲۲ شاگردان وینسنت کمپانی در برنلی باید در خانه لوتون به مصاف این تیم بروند. لوتون هم‌اکنون با ۴ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و برنلی نیز با کسب یک امتیاز در رده نوزدهم قرار گرفته است.

لژیونرها

در چارچوب رقابت‌های جام حذفی روسیه از ساعت ۱۷:۴۵ روستوف باید در خانه لوکوموتیو مسکو به مصاف این تیم برود. محمد محبی وینگر تیم ملی ایران در تیم روستوف حضور دارد و به احتمال زیاد در این بازی به عنوان یار تعویضی وارد میدان خواهد شد.

والیبال

در دور سوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهر ریودوژانیرو برزیل شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ باید به مصاف تیم ملی والیبال قطر برود. این درحالی است که شاگردان عطایی در دو بازی خود در این رقابت‌ها بسیار ناامید کننده ظاهر شدند و برابر آلمان و اوکراین شکست خوردند.

کنداکتور روز: تقابل یاران رحمتی با نیمار و رفقا/ آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha