۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85246426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت مشترکان تلفن ثابت در ایلام افزایش یافت

۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبر: 85246426
ظرفیت مشترکان تلفن ثابت در ایلام افزایش یافت

ایلام - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: ظرفیت مشترکان تلفن ثابت استان با قابلیت اتصال به تجهیزات نسل نوین مخابراتی به میزان ۵۰ هزار مشترک افزایش یافته است.

سید شهاب‌الدین نبی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به میمنت میلاد پر برکت پیامبر رحمت و کرامت، ظرفیت مشترکان تلفن ثابت استان با قابلیت اتصال به تجهیزات نسل نوین مخابراتی به میزان ۵۰ هزار مشترک افزایش یافت و در شهرها و روستاهای استان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این تجهیزات، امکان واگذاری سرویس Siptrunk به ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر متقاضیان نیز ایجاد شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام یادآور شد: اکنون شهرهای ایلام، مهران، سرابله و تعداد زیادی از روستاهای استان از این فناوری نوین بهره‌مند شدند و در آینده نیز تعداد بیشتری از شهرها و روستاهای استان از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز تمامی عرصه‌ها نیازمند بستر و زیرساخت های مناسب جهت مدیریت زمان و رونق کسب و کارها در مناطق روستایی و شهری است.

نبی پور از توسعه سرویس محور شبکه فیبر نوری یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری در استان و تلاش برای پوشش حداکثری فیبر نوری در اکثر نقاط استان در سال آینده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پوشش ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار محقق می شود.

تاکنون ۳۴۹ کیلومتر فیبر نوری در مناطق مختلف استان اجرایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha