۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85246913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اظهارنظرهای دبیرکل فدراسیون فوتبال چندپهلو است

اصفهان - ایرنا- مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: اظهارنظر های خلاف واقع دبیرکل فدراسیون فوتبال که به گواه فوتبال دوستان چندپهلو و برای حفظ صندلی در AFC بوده‌ است، قطعا محکوم می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمدصادق میرصالحیان افزود: انتظار بود بعد از گذشت ۲۴ ساعت از لغو بازی فدراسیون فوتبال ایران هم مثل فدراسیون عربستان از نماینده ایران حمایت کند؛ اما در نهایت دبیرکل فدراسیون یک مصاحبه مبهم، چندپهلو و خلاف واقع انجام دادند.

وی ادامه داد: انتظار می رفت که این موضوع توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال تبیین شود، تا در ذهن جامعه از فدراسیون تصویر یک نهاد مقتدر شکل گیرد، البته دبیرکل محترم فدراسیون در جریان واقعه شب گذشته نیز نقش منفعلی داشت و بیشتر نگران تماشای بازی با فرزندان خود بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه کرد: صراحتا اعلام می‌کنیم که هیچگونه مساله امنیتی در خصوص ورزشگاه نقش‌جهان مطرح نبوده و مسائل همان بوده در قبل بیان شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: مساله تقریبا برای همه روشن شده‌ است؛ ورزشگاهی که مورد تایید AFC قرار گرفته و در جلسه هماهنگی بازی، مجوز برگزاری مسابقه در آن صادر شده، به ناگاه توسط تیم الاتحاد عربستان ترک می‌شود.

میرصالحیان افزود: در بیانیه الاتحاد آمده که ناظر به آن‌ها گفته ورزشگاه را ترک کنند در حالیکه ناظر بازی به نماینده باشگاه سپاهان سخن دیگری گفت و دستور لغو بازی از سمت خود را رد کرد، او اذعان داشت که AFC به او دستور لغو بازی را داده‌است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقرر بود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار شود اما این بازی به دلیل حاضر نشدن بازیکنان الاتحاد در زمین چمن لغو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha