فرصت‌های نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان مهم و قابل توجه است

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه ویژه صادرات به روسیه در زنجان به خصوص برای بخش کشاورزی مهم و قابل توجه است تا زمینه صادرات این محصولات بیش از پیش فراهم شود.

روح الله حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرصت های خوبی که برگزاری نمایشگاه صادرات به روسیه برای استان فراهم می آورد اهمیت زیادی دارد و می تواند گامی در جهت جهش صادرات استان باشد.

وی اظهار داشت: به خصوص اگر شرکت های صنایع غذایی بتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و فرصت سازی کنند، می توانند برای صادرات در بخش کشاورزی ارزش افزایی کرده و موجب افزایش ارزش افزوده تولیدات شوند.

این مسوول ادامه داد: بر اساس برنامه اعلام شده هیات تجاری از کشور ارمنستان با حضور مدیرعامل شرکت ها و بازرگانان در حوزه محصولات و مواد غذایی، عروسک و اسباب بازی، طراحی، عرضه و تعمیر و نگهداری تجهیزات لجستیک و انبار، تجارت و خدمات بازرگانی، فروش آنلاین غذا، تجارت سبزیجات، خشکبار و کنسرو، تجارت عسل و تشریفات گمرکی در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: به طور حتم بهره برداری از چنین ظرفیت هایی می تواند به تعاملات ۲ جانبه و رونق روزافزون این حوزه منتهی شود.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان طبق برنامه ریزی‌ها، حدود ۱۰۰ مهمان اعم از تاجر و بازرگان در نمایشگاه‌ بین المللی صادرات ایران به روسیه به میزبانی این استان حضور می‌یابند.

نمایشگاه‌ بین المللی صادرات ایران به روسیه و اوراسیبا از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha