دادستان کرمان: سلب اعتبار اسناد غیررسمی، ورودی پرونده‌های قضایی را کاهش می‌دهد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: اگر فرمایش مقام معظم رهبری در مورد سلب اعتبار اسناد غیررسمی اجرایی شود، حجم ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی کاهش محسوسی خواهد یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان مهدی بخشی افزود: انجام معامله از طریق سند غیر رسمی را زمینه‌ساز تشکیل پرونده‌های بسیار زیاد در خصوص زمین‌خواری و فروش مال غیر در قوه قضائیه دانست.

وی ضمن قدردانی ویژه از رهبر معظم انقلاب که به صراحت این معضل چندین ساله را تعیین تکلیف نموده‌اند تصریح کرد: منویات معظم له بسیار راهگشا است و ان شاالله دستور ایشان هرچه سریعتر اجرایی شود تا شاهد کاهش شدید اختلافات بین مردم و ورودی دستگاه قضا باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی و اهتمام به تنظیم اسناد رسمی ضرورت دارد تاکید کرد: می طلبد مسئولان قوه قضائیه همراه با نمایندگان مجلس این مطالبه عمومی را از مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته باشند.

بخشی، از نمایندگان استان کرمان درخواست کرد به مظنور اجرایی شدن دستور مقام معظم رهبری که خواسته عموم مردم و قضات است همدل و یکصدا پیگیری لازم را به عمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha