۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85247484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دست‌آوردهای وقف در امامزاده جعفر(ع) یزد گشایش یافت

یزد-ایرنا- نمایشگاه دست آوردهای وقف به مناسبت هفته وقف با حضور جمعی از مسئولان در ۱۰ غرفه در محل ورودی امامزاده جعفر(ع) یزد (بلوار امامزاده) گشایش یافت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد روز چهارشنبه در حاشیه این نمایشگاه و در گفت و گو با ایرنا گفت:نمایشگاه ویژه هفته وقف ۱۴۰۲ در ۱۰ غرفه شامل مشاوره وقف، همه واقف باشیم، سه غرفه شمیم خدمت، آموزش مداحی، قصه گویی ویژه کودکان، کارگاه سفال سازی، کارگاه نقاشی، وقف و سلامت در محل امامزاده جعفر(ع) آغاز شده و میزبان اقشار مختلف مردم دارالعباده است.

حجت الاسلان رضا صادقی افزود: این نمایشگاه تا ۱۶ مهرماه میزبان علاقه مندان است و بخش های مختلف جنبی نیز برای این نمایشگاه پیش بینی شده و تعدادی غرفه صلواتی نیز به مناسبت اعیاد ربیع الاول و هفته وقف در طول این هفته و بویژه روزهای پایانی هفته در سطح شهر و اماکن متبرکه از مردم پذیرایی خواهند نمود.

نمایشگاه دست‌آوردهای وقف در امامزاده جعفر(ع) یزد گشایش یافت

وی ادامه داد: ۲۰ مبلغ بومی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، پاسخگوی مردم خواهند بود و به مناسبت هفته وقف برنامه های متعددی پیش بینی شده که زیارت قبور شهدای گمنام و شهید آیت الله صدوقی، همایش یاوران وقف، غبارروبی امامزاده جعفر(ع)‌ برخی از این برنامه ها است .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: هفته وقف امسال از آخر ماه صفر که هر سال ۱۰ روز برگزار می شد جابجا شده و در اعیاد ربیع الاول خواهد بود همچنین همایش یاوران وقف، افتتاحیه و کلنگ زنی تعدادی از پروژه ها نیز تعدادی از برنامه های شاخص این هفته در استان یزد خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha