حجت الاسلام اژه ای: خوش بینی مردم به نظام اهتمام کارکنان دستگاه قضا باشد

تبریز - ایرنا - رییس قوه قضائیه گفت: کلام و رفتار و زندگی کارکنان دستگاه قضا باید به گونه‌ای باشد که وقتی مردم به ما نظر می‌افکنند، به نظام خوشبین‌تر شوند نه آنکه خدای ناکرده زیست و اَعمال ما به گونه‌ای باشد که سبب بدبینی مردم به نظام شود. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام « غلامحسین محسنی اژه ای » روز چهارشنبه در جمع قضات و کارکنان دادگستری آذربایجان شرقی اظهار کرد: کار شما طاقت فرساست و سخت و خطیر و در حالیکه امکانات اداری کم است.

وی در عین حال با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی برای همه مردم است، گفت: اقداماتی برای رفاه کارمندان و افزایش حقوق نیروهای دستگاه قضا انجام شده است و تلاش می کنیم از مشکلات بکاهیم.

رییس دادگستری آذربایجان شرقی هم گفت: ۱۱ پروژه عمرانی در چهار سال اخیر در این مجموعه آغاز شده و به بهره برداری رسیده است.

«موسی خلیل اللهی» افزود: این تعداد طرح در اکثر شهرهای و بخش های محروم استان کلنگ زنی، احداث و تجهیز شده است.

وی یکی از مشکلات اصلی دادگستری استان را کمبود فضاهای فیزیکی اعلام و اظهار کرد: بر همین اساس توجه به ساخت و ساز و ایجاد ادارات جدید در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی تعداد چهار طرح عمرانی در شهرهای مختلف در دست اجرا است که در صورت تخصیص اعتبارات از سوی ریاست قوه، این طرح ها نیز تکمیل و بهره برداری می شود.

خلیل اللهی، ادامه داد: ساختمان دادسرای بستان آباد و ورزقان در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی، ساختمان گوگان در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع با پیشرفت ۹۰ درصدی و خانه های سازمانی کارمندان دادگستری تبریز در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با پیشرفت ۵۰ درصد در دست اجراست.

وی ایجاد مهدکودک و امکانات رفاهی و ورزشی را از دیگر اقدامات دادگستری استان در چهار سال گذشته اعلام کرد و از رئیس قوه قضائیه خواست، نسبت به رفع مشکلات معیشتی و حقوق کارمندان دستورات لازم را صادر کند.

به گزارش ایرنا، رییس قوه قضاییه در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی در قالب بیست و پنجمین سفر استانی خود پس از صبحگاه مشترک در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha