۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85247628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : شهرداری های البرز در توسعه گلخانه ها همراهی کنند

کرج - ایرنا - استاندار البرز از شوراهای اسلامی شهر و شهرداران این استان خواست در امر احداث وتوسعه گلخانه ها با جهاد کشاورزی همراهی بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز شهر، روستا و عشایر استان البرز افزود: ایجاد شغل، افزایش بهره وری، صرفه جویی در مصرف آب، جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله مزایای توسعه گلخانه ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: البرز با پیش ثبت نام از یک هزار و ۴۳۲ نفر رتبه نخست کشور را به لحاظ تعداد داوطلبان مجلس به خود اختصاص داده است.

عبداللهی گفت: تمام مدیران استان باید با اهتمام و همدلی برای جلب مشارکت حداکثری از طریق خدمت به مردم و امیدآفرینی بیش از پیش تلاش کنند..

استاندار : شهرداری های البرز در توسعه گلخانه ها همراهی کنند


وی افزود: حل مشکلات، تکریم و دیدار های چهره به چهره با مردم از وظایف ذاتی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است از این رو باید این ویژگی را در خود تقویت کنیم.
استاندار البرز گفت: باید لحظه ها را غنیمت بدانیم و از فرصت کارگزاری نظام برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم، تنها مسیر بقا در پست ها و نمایندگی مردم، کار جهادی و شبانه روزی و ایجاد تحول در رفاه و رضایتمندی مردم است.
وی افزود: باید همواره عملکردمان را مورد ارزیابی قرار دهیم و از نگاه مردم به اقدامات و تحولات ایجاد شده به خود نمره بدهیم.
عبداللهی گفت: پست ها و مسوولیت ها ماندگار نیستند و تنها خدمات و کارآیی مسوولان در اذهان مردم باقی می ماند.


وی افزود: انتظار می‌رود که به رفتار خود دقیق باشیم و تحت تاثیر فشارها و جهت دهی های دشمنان در فضای مجازی و رسانه های بیگانه قرار نگیریم.

برای ساماندهی اتباع بر اساس قانون عمل می شود
استاندار البرز گفت: در خصوص ساماندهی اتباع خارجی ساکن در استان بر اساس قانون عمل می کنیم و خارج از ضوابط هیچ اقدامی صورت نمی گیرد چراکه بسترهای لازم برای این امر فراهم شده است.
وی با اشاره به روند ساخت و سازها در استان البرز، افزود: طی توافقی اجازه ساخت به اراضی قولنامه ای با کاربری مسکونی در شهرها صادر خواهد شد که البته قوانین و ضوابط خاصی نیز دارد.

وی با بیان اینکه البرز برای جبران عقب ماندگی در سرانه های آموزشی و پرورشی به حداقل یک هزار مدرسه نیاز دارد، افزود: برای این منظور تمامی شهرداری ها و دستگاه ها باید تعامل و هم افزایی داشته باشند، همچنین ساخت بیمارستان ها، درمانگاه ها و اماکن ورزشی باید با اعطای پروانه های رایگان مورد حمایت قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: دهیاران باید برای آبادانی، احیا و بازگشت جمعیت به روستاها طرح و برنامه بدهند و اولویت اجرای طرح هادی ایجاد اشتغال و رشد جمعیت است.

در استان البرز ۹۳ درصد مردم شهرنشین و هفت درصد ساکن روستاها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha