۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85247707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، گفت: مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام، اظهار کرد: چرخش مدیریت یک امر طبیعی و بدیهی است بطوری‌که با هر تغییر یک فضای جدیدی ایجاد می‌شود و این تغییر منجر به پویایی مجموعه هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریتی یک روال مرسوم است، اظهار کرد: «مسئولیت» در نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به منزله «ریاست» نیست، بلکه به صورت ویژه پذیرفتن «امانت» و خود را آماده کردن برای پاسخگویی در آن حوزه است.

حسنی با بیان اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است، افزود: اساس پذیرفتن مسئولیت بر همین اساس بوده ضمن آنکه «امانت‌داری» و انجام امورات محوله و مأموریت‌ها نیز باید به نحو احسن انجام گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: حوزه اجتماعی از حوزه‌های مهم و حساس و ابعاد کار در این حوزه چندوجهی است، لذا داشتن برنامه منسجم در چارچوب سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور، اشراف بر محیط‌های فرهنگی و اجتماعی و مرتبط و هماهنگ کردن اجزا با هم برای رصد مسائل و همچنین ارائه راهکار برای نیازمندی‌ها، از ضروریات کار در این حوزه است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه، به موقع پاسخ دادن به نیازها بوده که لازم است در شناسایی نیازها و آسیب‌ها و ارائه راهکار لازم برای حل آنها برنامه داشت، استفاده از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و سازمان‌های مردم‌نهاد هم مورد توجه است.

فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است

حسنی با بیان اینکه مشارکت مردم در امورات اجتماعی و فرهنگی راهگشا خواهد بود، گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف و ارتباط تنگاتنگ و سازنده با مجموعه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در این حوزه اثرگذار باشد.

وی در ادامه با قدردانی از مجموعه تلاش‌های مدیریت اجتماعی و فرهنگی استانداری، گفت: متناسب با اعتبارات برنامه‌های مناسبی در این حوزه انجام گرفته است اما به دلیل اینکه عرصه کار عرصه وسیعی است، انتظار می‌رود با گستره بیشتری و با همکاری سایر دستگاه‌هایی که در این راستا تکلیف دارند، اقدامات بیشتر و بهتری هم صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در پایان با تقدیر از زحمات " محمد پیش‌بهار" و تلاش‌های انجام گرفته در طی این مدت، گفت: آقای مهدوی از چهره‌های شناخته شده در سطح استان است که تجارب خوبی در حوزه اجتماعی و فرهنگی دارد، امید است با استفاده از دانش‌ و تجربه وی، شاهد موفقیت‌های بیشتر در این عرصه باشیم.

فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است

گفتنی است، در این آئین «ابوالحسن مهدوی» به عنوان سرپرست «دفتر امور اجتماعی و فرهنگی» استانداری معرفی و از زحمات «محمد پیش‌بهار » مدیرکل سابق نیز قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha