۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85247834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان جزو استان‌های پیشتاز در برگزاری انتخابات الکترونیک است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کردستان جزو استان‌های پیشتاز از لحاظ فراهم بودن بستر برای برگزاری انتخابات الکترونیک در کشور است و تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مجهز به فیبر نوری شدند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از بستر فیبرنوری فرمانداری ها و بخشداری های استان کردستان در سنندج اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای استان کردستان است که به عنوان اولین استان در کشور از بستر فیبر نوری در فرمانداری ها و بخشداری ها استفاده کند.

وی افزود: فناوری و نقش آن در انتخابات بسیار مهم است تا جایی که از چهار مولفه مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات، به صورت مشخص موضوع سلامت انتخابات به حوزه فناوری ارتباط پیدا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت فناوری در برگزاری انتخابات، گفت: اقدامات بسیار جدی و قابل قبول در این زمینه انجام شده و مسئولیت برگزاری انتخابات وظیفه خطیر و مهمی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این آیین اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده بستر الکترونیک در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان فراهم شده و تلاش ما تقویت این بستر است.

عبدالله رشیدی پور، الکترونیکی کردن سیستم‌های موجود در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را با توجه به ایام انتخابات پیش‌رو ضروری دانست و گفت: برقراری ارتباط به صورت الکترونیکی هم در بحث نیروی انسانی، هزینه ها و هم در موضوع دقت نظر بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری بوده و الکترونیکی کردن انتخابات بسیار موضوع مهمی است و همه دستگاه ها باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همکاری کنند.

۷۰۳ داوطلب در استان کردستان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha