۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 925
کد خبر: 85247898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان مراغه آزاد شدند

مراغه - ایرنا - همزمان با بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از زندان مراغه به مناسبت میلاد پرخیر و برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با کمک خیرین، ستاد دیه و بنیاد مستضعفان از زندان مراغه آزاد شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره زندان مراغه، حجت الاسلام علی عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه عصر امروز از زندان مراغه بازدید کرد و ضمن افتتاح دفتر جدید واحد فرهنگی و تربیتی و روابط عمومی زندان و پایگاه مقاومت کارمندی شهید زینالی، از طرح های اشتغال آفرینی زندان و نمایشگاه صنایع دستی تولید شده در داخل زندان دیدن کرد.

امروز همزمان با بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با موافقت مسوولان قضایی جنوب استان ۲۳۹ زندانی نیز مشمول مرخصی تشویقی شدند.

در این بازدید همچنین گروه سرود سربازان وظیفه زندان مراغه، قطعه ای را در مدح نبی مکرم اسلام(ص) و نیز گروه سرود زندانیان جوان نیز قطعه ای در مدح حضرت حجت ابن الحسن(عج) اجرا کردند.

به گزارش ایرنا، رییس قوه قضاییه در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی در قالب بیست و پنجمین سفر استانی خود پس از صبحگاه مشترک در دانشگاه تبریز حضور یافت و با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.

حجت الاسلام اژه ای سپس در جمع کارکنان دستگاه و اقشار مختلف مردم حاضر شد و سخنرانی کرد.

در این سفر معاونان از جمله معاون اول و مدیران کل قوه قضاییه حجت الاسلام اژه ای را همراهی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha