۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85248158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تندباد همراه با گرد و خاک مناطق مختلف اصفهان را در برگرفت

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع تندباد همراه با گرد و خاک در مناطق غربی، جنوبی و شرقی این استان در روز جاری خبر داد.

منصور شیشه فروش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طوفان‌های لحظه‌ای به خیزش کانون‌های گرد خاک، کاهش میدان دید و کیفیت هوا در این مناطق منجر شده است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون در شهرستان‌های اردستان، سجزی،ورزنه، اتوبان شرق و فرودگاه اصفهان این وضعیت گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: وزش تند باد و گرد و خاک در شهرستان سمیرم، دهاقان، شهرضا، کوهپایه، هرند، جرقویه، نایین، مبارکه، زرین شهر، فلاورجان، چادگان، اصفهان و مناطق مرکزی این شهر تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

وی بر رعایت اصول ایمنی تردد در محورهای جاده ای به دلیل کاهش میدان دید،توصیه و تاکید کرد و گفت: حفاظت سازه‌های ناپایدار، المان‌ها و داربست‌ها در برابر وزش باد شدید در این شرایط بسیار لازم و ضروری است.

شیشه‌فروش همچنین بر رعایت توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در فضای باز به دلیل انتشار ذرات گرد و خاک و آلودگی ها برای همه شهروندان به ویژه سالمندان، بیماران خاص و کودکان تاکید کرد.

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای کلانشهر اصفهان ، نیز وضعیت هوای اصفهان را در روز جاری، صاف تا قسمتی ابری ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید، در نیمه غربی باد شدید و برای روز جمعه، هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha