استاندار لرستان: کوتاهی مدیران در اجرای مصوبات، ترک فعل است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: کوتاهی مدیران در اجرای برنامه ها و مصوبات از جمله در حوزه فرهنگ عمومی پذیرفتنی نیست و ترک فعل محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا "فرهاد زیویار" روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: برای گسترش مسایل فرهنگی نیازمند عزم همگانی هستیم بنابراین اجرای مصوبات شورا باید با جدیت در دستور کار مدیران اجرایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی در مناسبت های ملی و استانی اضافه کرد: توسعه فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند عزم همگانی است و در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در ادامه گفت: توجه به هیات های اندیشه ورز ضروری است که در این راستا کارشناسان باید ایده‌های خود را بیان کنند و نهادهای فرهنگی و آموزشی نیز به این موضوع بپردازند.

"احسان یاوری" افزود: برخی موضوع حجاب را ساده می‌پندارند و معتقد هستند باید حراستی با آن مقابله شود اما باید با این موضوع از طریق ایده‌های خلاقانه و به صورت علمی رفتار کرد که استانداری لرستان ایده‌های خلاقانه را در قالب رویدادی برای تولید فیلم، پوستر و عکس حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغان به دانشگاه ها ضروری است تاکید کرد: فعالیت های تبلیغی درست تاثیرگذار هستند همچنین ارایه لباس اسلامی و ایجاد فروشگاه های مناسب با قیمت و کیفیت مطلوب در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha