کاپیتان تیم ملی واترپلو: برای کسب مدال کوتاه نخواهیم آمد

هانگژو - ایرنا- کاپیتان تیم ملی واترپلو گفت: به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردیم و هنوز فرصت داریم که کسب مدال کنیم و خیلی امیدواریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، سهیل رستمیان پس از پیروزی تیم ملی واترپلو مقابل سنگاپور و پیوستن به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها تاکید کرد: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کردیم. بازی بعدی با یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است، البته برای بازی با ژاپن برنامه‌هایی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که انشاالله با برد بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: در دوره گذشته بعد از ۴۴ سال توانستیم مقام سومی بازی‌های آسیایی را کسب کنیم و این افتخار بزرگی بود، با همین نگاه وارد مسابقات شدیم که بتوانیم بار دیگر افتخارآفرینی کنیم.

او در پایان گفت: به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردیم و هنوز فرصت داریم که کسب مدال کنیم و خیلی امیدواریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم و انشالله در پایان با مدال این بازی‌ها را به پایان خواهیم برد.

پنام‌تاش: خوب بازی نکردیم

مهدی پنام تاش سرمربی تیم ملی واترپلو نیز گفت: راستش را بخواهید خوب بازی نکردیم که دلیل اولش به خاطر بازی روز گذشته مقابل چین بود زیرا توقع نداشتیم ببازیم. ما تمام تلاشمان را کردیم تا به عنوان سرگروه بالا بیاییم و دلیل دوم این بود که بازیکنان از نظر روحی آماده نبودند ولی خدا را شکر خدا کمک کرد و بازی را بردیم. 

وی درباره شرایط جدول نیز توضیح داد: جزء چهار تیم برتر آمدیم، فردا با ژاپن بازی داریم و از آن سو نیز چین با قزاقستان رقابت می‌کند که برنده این دو بازی به فینال می‌رود و بازنده‌ها برای سومی و چهارمی می‌جنگند

وی در پایان گفت: بازی سختی مقابل ژاپن داریم و برنده شدن هم کمی سخت است تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha