فاصله زمانی زیاد بین بازی ها تیم آلومینیوم اراک را از شرایط مناسب خارج کرد

اراک - ایرنا - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: فاصله زمانی ۱۷ تا ۱۸ روزه بین بازی‌های تیم آلومینیوم، این تیم را از شرایط بازی خارج کرده‌است.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم آلومینیوم اراک و تیم تراکتورسازی تبریز افزود: بازی بعدی این تیم ۲۵ روز آینده است و معلوم نیست بازیکنان این تیم چگونه در این مدت باید به روند بازی برگردند.

وی با عذرخواهی از هواداران تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: بازیکنان این تیم بازی قوی را برابر تیم تراکتورسازی ارایه کردند و به رغم تلاش‌های انجام شده نتیجه مناسب را به دست نیاوردند.

سر مربی تیم آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: ۲ بازی اخیر تیم آلومینیوم باید به خوبی مورد تحلیل قرار گرفته و از سیر نزولی تیم جلوگیری شده و تیم جمع و جور شود.

حسینی گفت: بازیکنان تیم تراکتور سازی تبریز از موقعیت‌های ایستگاهی به خوبی استفاده کردند و به گل رسیدند ولی تیم آلومینیوم اراک با وجود اینکه چند موقعیت ایستگاهی داشتند نتوانستند به گل دست یابند.

وی با تاکید برکاهش اشتباهات فردی و افزایش کیفیت بازی توسط بازیکنان تیم آلومینیوم اراک گفت: این تیم باید به روند بازی بازگردد.

وی افزود: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از موقعیت‌ها خوب استفاده کرد و بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در دام آنان افتادند.
تیم آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ برتر میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود و در این بازی با نتیجه چهار بر صفر بازی را به حریف خود واگذار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha