معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:نام نیروی انتظامی با ایثارگری و مجاهدت قرین است

شهرکرد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی تاکید کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با ایثارگری و مجاهدت قرین شده است.

به گزارش ایرنا، محسن حسین میرزایی روز جمعه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی افزود: امنیت، پایه و اساس پیشرفت هر جامعه است و برای پیشرفت و تعالی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به امنیت ضرورتی انکارناپذیر است.

حسین‌میرزایی در بخشی از پیام خود با اشاره به مجاهدت‌های فراجا گفت: هر کجا امنیت پایدار وجود داشته باشد پیشرفت و تعالی در بخش‌های مختلف حاصل خواهد شد و نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را فدا نموده‌اند.

در این پیام آمده است:هفته نیروی انتظامی یادآور مجاهدت‌های مخالصانه دلاورمردان و غیورمردان این نیرو است که با عزت نفس، اقتدار ، رحمت و مهربانی به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان جان برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: اینجانب بر خود لازم می‌دانم از مجاهدت‌های شبانه‌روزی عزیزان نیروی انتظامی استان تقدیر نموده و این هفته را به آنان تبریک بگویم و از محضر خداوند سبحان توفیقات روز افزون برای تمام عزیزان خستگی ناپذیر نیروی انتظامی استان مسئلت دارم.

به گزارش ایرنل، شعار امسال هفته نیروی انتظامی "شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار " نامگذاری شده است، که در این هفته با اجرای ۷۰ عنوان برنامه در رده‌های مختلف به نقش افراد در نظم و امنیت اجتماعی، پیشگیری از بروز برخی مسائل، رعایت مقررات توجه ویژه می‌شود.

آیین غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، نشست با اقشار اثرگذار، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سربازان متوفی و برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از رانندگان برتر را از جمله برنامه‌های این هفته است که در رده‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با جمعیتی افزون بر یک میلیون نفر است.

از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha