امام جمعه اراک: وزارت خارجه اتفاق  ورزشگاه اصفهان را با جدیت دنبال کند

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتظار است وزارت امور خارجه اتفاقی که در ورزشگاه اصفهان نسبت به تندیس سردار سلیمانی صورت گرفت را با جدیت دنبال کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف آبادی‌» در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی اراک، افزود: این سردار آنقدر قدرت نفوذ دارد که دشمنان از عکس و تصویر این فرمانده شجاع هم هراس دارند.

وی در ادامه، درباره ارتباط برخی کشورها با رژیم اسرائیل گفت: این ارتباط غلط و خیانت به مسلمانان است، زیرا این رژیم از درون پوسیده و اتکا به آن برای کشورهای منطقه، امید واهی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه تعلیم و تربیت اساس آموزش است، گفت: کلید همه موفقیت‌ها در تعلیم و تربیت و خانواده است و اگر خانواده و مدرسه خوب عمل نکنند، موفقیت در توسعه علم حاصل نخواهد شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: معلمان و کادر آموزش و پرورش، امین نظام هستند و باید همه تلاش خود را در راستای تربیت صحیح سرمایه‌های کشور به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اسلام باعث شد شخصیت‌های علمی و دینی بزرگی تربیت و موجب تحول در جهان اسلام شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تبریک هفته فراجا بیان کرد: نیروی انتظامی در سال جاری ۵۳ شهید تقدیم کرده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی عنوان کرد: ۲۱۸ شهید از ۱۴ هزار شهید فراجا از استان مرکزی است.

وی تصریح کرد: انتظار است در استان مرکزی، با قاچاق کالا و کسانی که آرامش مردم و امنیت را مورد هجمه قرار می‌دهند، برخورد جدی‌تری صورت گیرد.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha