۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85249349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارنامه نیروی انتظامی در امنیت و دفاع از مرزها درخشان است

خرم آباد _ ایرنا _ امام جمعه خرم آباد گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و حفظ مرزهای کشور کارنامه درخشانی دارد و همه مردم باید قدردان زحمات این نیروی سرافراز باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه ۱۴ مهرماه در مصلای شهرستان خرم آباد با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و فراجا افزود: نیروی انتظامی در همه شهرها، جاده ها و مرزها بیشترین تلاش را در ایجاد و حفظ امنیت دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی و هزاران جانباز و آزاده و ایثارگر در کشور تصریح کرد: استان لرستان نیز برای حفظ امنیت مردم و دفاع از کشور ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی تقدیم کرده است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد به رشادت ها و توانمندی های دلاوران نیروی فراجا اشاره کرد و افزود:آنچه را در رسانه ها و صدا وسیما از عملکرد نیروی انتظامی بیان می شود، تنها گوشه ایی از فعالیت این نیرو است و دهها برابر آن به لحاظ امنیتی بیان نمی شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی در بخشی دیگر از سخنان خود به هفته وقف اشاره کرد و تصریح کرد: وقف چشمه ای جوشان ، احسان ماندگاری و میراث جاودانی است که واقف حتی پس از مرگ از آن بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه در برخی موقوفات در اختیار افراد ، حق واقعی مطلب ادا نمی شود و مغازه ها یا اراضی موقوفه اجاره آن پرداخت نمی شود و یا اندک است، افزود: هیچ کس نمی تواند در نیت واقف تغییر ایجاد کند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به توسعه نیافتگی استان در سالیان متمادی گذشته و کاستی هایی در زمینه جاده، آبرسانی ، تورم بالا و بیکاری افزود: از سران سه قوه و دولت تقاضا دارم نگاه ویژه ایی به استان لرستان داشته تا با یک جهش و تحول شاهد رونق و کاهش تورم در لرستان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha