۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در این استان خبرداد.

به گزارش ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز شنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالای اردبیل اظهار کرد: در جابجایی این تعداد کالا بیش از ۱۵۷ هزار برگ بارنامه هم در استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابجا شده را انواع بنزین، گندم، گوجه فرنگی، سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، آب معدنی، سیب زمینی و شمش آهن ذکر کرد و افزود: جابجایی کالا کاملا عادی، روان و بدون مشکل در این استان انجام می‌شود.

وثوقی اظهارکرد: در ۶ ماه اول سال جاری ۹۸۴ هزار و ۲۶۶ تن کالا در شهرستان اردبیل ، ۲۰۴ هزار و ۵۸۳ تن کالا در شهرستان پارس‌آباد ، ۶۳۳ هزار و ۳۹۳ تن کالا در شهرستان نمین ، هشت هزار و ۳۵۱ تن کالا در شهرستان بیله‌سوار ، ۶۸ هزار و ۱۶۳ تن کالا در شهرستان مشگین‌شهر ، ۳۲ هزار و ۲۵۶ تن کالا در شهرستان گرمی ، ۱۳۰ هزار و ۴۳۶ تن کالا در شهرستان خلخال و ۶۱ هزار و ۵۲۰ تن کالا در شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۱۴ درصدی صدور بارنامه در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در ۶ ماه اول سال جاری بیش از ۱۲ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده که در مدت مشابه سال قبل ۱۰ هزار و ۷۰۰ برگ بارنامه بود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ راننده نیز در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha