۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85250149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردان‌های القسام: «طوفان الاقصی» را همراهی کنید/ترس را در دل اشغالگران بکارید

تهران-ایرنا- سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از تمام ملت فلسطین خواست که برای آزادی سرزمین‌های اشغالی،عملیات« طوفان الاقصی» را همراهی و ترس و کابوس را در دل اشغالگران بکارند؛ اشغالگرانی که سال ها به ملت فلسطین تعرض کرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «ابوعبیده» در اظهاراتی گفت: زمانی که دشمن از شوکی که به آن وارد شده است، خارج شود و میزان شکست‌هایش را ببیند، غافلگیر و متعجب خواهد شد.

وی تاکید کرد: ای مردم کرانه باختری، ای آغازگران انقلاب و اهالی قدس و دیگر مناطق اشغالی، امروز فرصت شما در تمام محورها است، اکنون باید به سمت تمام نقاطی که دشمن اشغالگر حضور دارد، حرکت کنید.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی که برای حمایت از مردم ما در کرانه باختری و مسجدالاقصی به راه افتاد را همراهی کنید.

وی افزود که ترس و کابوس را در دل اشغالگران بکارید؛ اشغالگری که ببر کاغذی است و سال ها به ملت ما تعرض می کرد، امروز در برابر شما شکست خورده است، در تسلیم این رژیم اشغالگر سهیم باشید.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در شوک ناشی از حمله زمینی، هوایی و دریایی مقاومت فلسطین است برای ترمیم روحیه نظامیان صهیونیست اعلام کرد، جنگ را نخواهیم باخت.

«یوآف گالانت» این عملیات را اشتباهی بزرگ نامید و گفت: در وضعیت جنگی هستیم و حماس اشتباه راهبردی و بسیار بدی کرد، انتقام سختی خواهیم گرفت. مراکز حماس را بمباران می‌کنیم و غزه تاوان سختی خواهد داد.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از تشکیل نشست اضطراری کابینه امنیتی این رژیم در ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی خبر داد و نوشت که وی پیش از تشکیل نشست کابینه امنیتی، در ساعت ۹:۳۰ صبح با روسای دستگاه های امنیتی و نظامی دیدار و اوضاع را بررسی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha