۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85250077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرک صهیونیست‌نشین «نهال اوز» به تصرف نیروهای مقاومت درآمد + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از تصرف شهرک صهیونیست‌نشین «نهال اوز» به دست نیروهای مقاومت خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، خبرنگار فلسطینی از شهرک صهیونیست نشین «نهال اوز» گزارش می‌دهد و می‌گوید که رزمندگان فلسطینی شهر را به تصرف درآورده و در حال به اسارت درآوردن نظامیان و شهرک نشینان مسلحی هستند که در طول این سال‌ها علیه فلسطینی‌ها دست به جنایت زده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می شود که رزمندگان مقاومت فلسطین به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از نفوذ نیروهای مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی از هوا، دریا و زمین خبر داده و گفته است که نظامیان اسرائیلی حداقل در هفت نقطه در حال جنگ با نیروهای حماس هستند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» از فراخوان ده ها هزار نظامی خبر داد و افزود که وزارت جنگ هنوز واکنشی به ربایش نظامیانش نشان نداده است.

آتش نشانی رژیم صهیونیستی نیز ضمن اعلام حالت آماده باش کامل، از فراخواندن ۲۰۰ آتش نشان ذخیره برای خاموش کردن آتش ناشی از حملات راکتی حماس به جنوب اسرائیل خبر داده است.

«تایمز اسرائیل» از استمرار حملات موشکی مقاومت فلسطین در سه ساعت و نیم گذشته خبر داد و نوشت: حداقل پنج اسرائیلی در این حملات کشته و بیش از صدها نفر زخمی شده اند.

ویدئوهایی از فرار مفتضحانه شهرک نشینان نظامی صهیونیست از صحن و سرای مسجدالاقصی منتشر شده است و عده ای از صهیونیست ها هم در حال فرار به بیابان های اطراف غزه هستند، در همین حال گزارش هایی از فرار صهیونیست ها به سمت فرودگاه ها حکایت دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha