به گزارش ایرنا، علی کشتکار روز شنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان با اشاره به گسترگی فعالیت ها در مرکز سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) اظهار کرد: ارائه خدمات با کیفیت به منظور تکریم به ارباب رجوع یکی از اولویت های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان است.
وی اضافه کرد : در بازه زمانی مذکور ۱۳۰ مورد تماس با سامانه یکپارچه ۱۲۴ از طریق شهروندان انجام گرفته که تعداد ۴۹ واحد صنفی بعد از بررسی و بازرسی توسط بازرسان مربوطه به عنوان متخلف و مابقی غیرمتخلف مشخص شده است.
رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دشتستان تصریح کرد: اجرای گشتهای مشترک بازرسی و نظارت با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط با برنامهریزی مشخص در سطح بازار و همچنین به منظور اجرای طرحهای ویژه نظارتی مختلف در طول سال در همه بخش های شهرستان انجام می شود.
نظر شما