توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص فوت یک مجرم سابقه‌دار پس از دستگیری
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از فوت یک مجرم سابقه دار پس از دستگیری خبر داد و گفت: این متهم تحت نظر پس از انتقال به یکی از واحدهای انتظامی استان بنا به دلایل نامعلومی فوت می کند که در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه« حمیدرضا کریمی» روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مردم و تخریب اموال شهروندان و یکی از بیمارستان های شهر، بلافاصله گشت انتظامی حوزه مربوطه به محل اعزام می شود.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی در محل مشخص شد یک مجرم سابقه دار سطح شهر با هویت معلوم، اقدام به تخریب درب سکوریت بیمارستان مورد نظر و شیشه سه باب مغازه مجاور آن کرده است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بدنبال اعمال مجرمانه این فرد، ۲ نفر از کارکنان این بیمارستان هم مجروح شده اند.

وی ادامه داد: مامورین حاضر در محل در راستای انجام وظیفه قانونی ضمن دعوت فرد مورد نظر به آرامش او را دستگیر کرده و به واحد انتظامی انتقال می دهند.

کریمی گفت: طی بررسی صورت گرفته مشخص شد که متهم دارای چند فقره سابقه کیفری و دستگیری است.

وی افزود: از آنجایی که متهم حین تخریب شیشه سکویت بیمارستان و مغازه های مجاور دچار جراحت شده بود، با هماهنگی دستگاه قضایی جهت مداوا به صورت تحت الحفظ به یک مراکز درمانی منتقل شد و با گذشت ۴۸ ساعت با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شد.

دادستان کرمانشاه افزود: حسب دستور صادره قضایی، بعد از معرفی به زندان جهت انجام تحقیقات به دستور مقام قضایی متهم مجددا جهت سیر مراحل قانونی در اختیار یگان انتظامی تحت نظر قرار گرفت و در کنار ۲ نفر دیگر که در نظرگاه حضور داشتند ، به دلایلی نامعلوم حین خواب فوت کرد.

کریمی اظهار کرد: جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی تحویل شده است و با اعلام نتایج، دلیل فوت اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha