مهربان: کشتی، کیفی‌ترین فدراسیون بود/ ملی‌پوشان با خستگی مفرط وارد مسابقات شدند

هانگژو- ایرنا- دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: به‌نظر می‌رسد کیفی‌ترین فدراسیون، کشتی بود و تنها فدراسیونی بودیم که رئیس‌مان اینجا حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ابراهیم مهربان درباره عملکرد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: به خاطر فاصله کم جهانی با بازهای آسیایی بچه‌ها با خستگی مفرط وارد این مسابقات شدند. فاصله زمانی فرنگی‌ کمتر از یک هفته و آزاد کمتر از ۱۰ روز بود، اما دلاورمردان کشتی ما مبارزات خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: در مجموع موفق به کسب ۵ مدال طلا شدیم که به‌نظر می‌رسد کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود و تنها فدراسیونی بودیم که رئیس ما اینجا حضور نداشت، اما خوشحالیم که موفق شدیم دل مردم را شاد کنیم.

دبیرکل فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی با توجه به جایگاهی که در میان مردم ایران دارد و انتظار به حقی که مردم دارند، همیشه بار کاروان را روی دوش خود دارد. این توقعات، بار روانی را روی ما زیاد و کار را دشوارتر می‌کند، اما بچه‌ها و کادرفنی به خوبی مدیریت کردند و نتیجه خوبی حاصل شد.

مهربان در پایان خاطرنشان کرد: اگر در کشتی فرنگی کم لطفی داوران نبود یک طلای دیگر می‌گرفتیم. رحمان عموزاد هم می‌توانست در کشتی آزاد یک طلای دیگر برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha