نخبگان کارهای قابل واسپاری به مردم را شناسایی کنند

کرمان- ایرنا- دستیار ویژه رییس جمهور در امور مردمی سازی با اشاره به اینکه حلقه های میانی و نخبگان باید کارهای قابل واسپاری به مردم را شناسایی کنند، گفت: جریان حلقه های میانی بعد از سال ها مبارزه با بروکراسی و جریان‌های دیوان سالاری به نقطه ای رسیدند که دولت از آنها کمک می گیرد.

به گزارش ایرنا، سید احمد عبودتیان روز شنبه در نخستین گردهمایی نخبگان، حلقه های میانی، فعالان مردمی و دستیاران مردمی سازی استان کرمان افزود: شهید قاسم سلیمانی تصویری از انسان الگو در انقلاب اسلامی بود و آنچه امام(ره) به آن وعده داده در این شهید بزرگوار نمایان است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور مردمی سازی افزود: هیچ کس حاج قاسم را در دسته بندی ها سیاسی ندید، این شهید بزرگوار نماد انسان در تفکر انقلاب اسلامی است.
عبودتیان با اشاره به اینکه کرمان باید پایگاه ترویج گفتمان حاج قاسم سلیمانی شود، تاکید کرد: حاج قاسم مصداق بارز تفکر انقلاب اسلامی بود و با شهادت ایشان انفجار نور در منطقه رخ داد.
وی با تاکید بر اینکه در مورد شهید قاسم سلیمانی و تحولاتی که ایجاد کرده باید حرف زد، گفت: این شهید بزرگوار اولین سردمدار جریان گام دوم انقلاب بود.
دستیار ویژه رییس جمهور در امور مردمی سازی بیان کرد: اقدامات گروه‌های مردمی و خودجوش در مناطق و عرصه های مختلف نتیجه سالها فعالیت این گروه ها ست فعالیتی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی هویت پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha