هم نوایی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد با کودکان فلسطینی در تلخ ترین روز اسرائیل

یاسوج- ایرنا- زنگ هبستگی برای هم نوایی و همراه شدن با جشن پیروزی و غرورآفرین جبهه مقامت در سه هزار آموزشگاه و در مقاطع مختلف کهگیلویه وبویراحمد به صدا در آمد.

به گزارش ایرنا، عملیات طوفان الاقصی که صبح روز گذشته(شنبه) رخ داد و بینامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آن به عنوان روز تلخ و سخت یاد کرد؛ موجب خوشحالی و تمجید و ستایش های مختلف از سوی بسیاری از ملت ها و ازادی خواهان جهان شده است.

ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی در اقصی نقاط کشورمان نیز از روز گذشته تاکنون به خاطر این پیروزی غرورآفرین و پس از سال ها رنج و بدبختی و ستم رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم و کودکان مظلوم فلسطین به جشن و خوشحالی و سرور مشغول هستند.

فرماندار بویراحمد در این آیین با اشاره به اشغال چندین نقطه از اسرائیل از سوی جبهه مقاومت اظهار داشت: یک خوشحالی در سراسر جهان ایجاد شد که نیاز است دانش آموزان با این مسیله آگاهی کامل داشته باشند.

شهرام مهدوی مطلق با اشاره به اینکه قریب به ۷۰سال اسرائیل خاک فلسطین را اشغال کرده افزود: با این پیروزی غرور آفرین هیمنه از نیل تا فرات اسرائیل شکسته شد.

هم نوایی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد با کودکان فلسطینی در تلخ ترین روز اسرائیل

وی بیان کرد: با برنامه ریزی بیشتر شما دانش آموزان در آینده نزدیک از این خبرهای خوب خواهید شنید.

مهدوی اضافه کرد: شما دانش‌آموزان عزیز بدانید و بخوانید اشغال سرزمین فلسطین از طرف غرب و نظام سلطه در این منطقه طراحی شده که با این پیروزی نظام سلطه در دنیای غرب شکست خورد.

رییس آموزش و پرورش بویراحمد نیز در این آیین اظهار داشت: حملات غرورآفرین نیروهای فلسطینی علیه رژیم غاصب صهیونیستی افتخار بزرگ برای جهان اسلام دانست و گفت: پشتیبانی و حمایتهای مادی و معنوی ازستم دیدگان فلسطینی وظیفه ی همه مسلمانان و انسانهای آزادی خواه جهان است.

هم نوایی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد با کودکان فلسطینی در تلخ ترین روز اسرائیل

کورش دلشاد تصریح کرد: این پیروزی رویای شیرین اسرائیل را به کابوس تبدیل نمود و اسراییل غاصب را به ورطه ی هلاکت خواهد برد.

آموزش و پرورش بویراحمد بیشترین جمعیت تحت پوشش هم در حوزه دانش آموزی و هم پرسنلی در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد و نزدیک به پنج هزار فرهنگی در این شهرستان کار تعلیم و تربیت ۷۰ هزار دانش آموز را برعهده دارند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد دانش آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.

از کل دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴۹ درصد از آنها را دختران و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha