۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85251126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب‌الله: گروه‌های شهید مغنیه، پایگاه‌های صهیونیستی را در شبعا هدف قرار دادند+ فیلم

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که گروه‌های شهید «عماد مغنیه» سه پایگاه صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف قرار داده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که صبح امروز به سه پایگاه صهیونیستی در منطقه اشغالی مزارع شبعا حمله کرده است.

در این بیانیه آمده است که گروه‌های شهید عماد مغنیه، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار دادند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده که این سه نقطه مورد هدف، پایگاه راداری، پایگاه «زبدین» و پایگاه «رویسات العلم» بودند.

حزب الله لبنان تاکید کرد که این حمله با تعداد زیادی شلیک توپخانه‌ای و راکتی انجام شد و پایگاه‌ها به‌طور مستقیم مورد هدف قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز ساعاتی پیش اعلام کرد که منطقه «جبل دوف» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از جنوب لبنان، هدف شلیک خمپاره یا توپخانه قرار گرفته است.

منابع امنیتی صهیونیستی نیز اعلام کردند که یک مرکز نظامی رژیم اسراییل در مزارع شبعا از داخل خاک لبنان مورد هدف توپخانه‌ای قرار گرفته است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که در پی شلیک راکت از لبنان به سمت اراضی اشغالی، فرماندهی منطقه شمالی دستور تعطیلی تمامی مراکز تفریحی در نزدیکی مرز با لبنان را صادر کرده است.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم نیز اهدافی را در جنوب لبنان هدف شلیک توپخانه‌ قرار داده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که یک منطقه در جنوب لبنان را که از آن منطقه به شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده را هدف قرار داده و ارتش اسراییل آماده مقابله با تمام سناریوها است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

اسارت بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد و همچنین تصرف موقت هفت شهرک صهیونیست نشین از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha