امام جمعه اردبیل: پیشرفت در هر رشته ورزشی ملزم به کشف استعدادهاست

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت: پیشرفت در هر رشته ورزشی ملزم به کشف استعدادهاست و نیاز است در این زمینه بیشتر کار شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با یوسف صبری ووشوکار اردبیلی قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی اظهار کرد: استعدادیابی به عنوان ابزاری مهم می‌تواند از هدر رفتن این فرصت‌ها جلوگیری کند. در واقع استعدادیابی در ورزش، راه کشف و به نتیجه رساندن توانایی ذاتی فرد و هدایت آن در مسیر صحیح است.

امام جمعه اردبیل با تبریک قهرمانی یوسف صبری در بازی های آسیایی گفت: قهرمانان ما با اقتدا به حضرت علی (ع) توانسته‌اند در میادین ورزشی پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز درآورند.

اکبر ورودی ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این دیدار گزارش اجمالی از اتفاقات ورزشی استان ارائه کرد و گفت: پس از ۱۷ سال یوسف صبری موفق شد پس از طلای حسین رضازاده در سال ۲۰۰۶ دوحه ، در هانگژو مدال ارزشمند طلا را برای اردبیل به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: در مسابقات استعدادهای برتر کشور نیز با درایت ورزشکاران ، مربیان و همکاری روسای هیات ورزشی در چهارمین دوره این مسابقات با ۱۱ پله صعود نسبت به سال گذشته در رده نهم کشور قرار گرفتیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد : در این مسابقات شهبازی یکی از داوران ارزشمند دو و میدانی استان اردبیل حضور داشت که فینال دوی ۱۰۰ متر را استارت زد.

وی با اشاره به اینکه آمایش سرزمینی تجهیز و تعمیرات اماکن ورزشی استان صورت گرفته ، تصریح کرد: برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در یک سال گذشته و در دوران سرپرستی توانستیم ۱۲ پروژه ورزشی را افتتاح کنیم.

وی افزود: قرار است چندین پروژه هم تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که از بهترین و نمونه‌ترین آن در سطح کشور تالار وزنه‌برداری اردبیل است.

هفته گذشته "یوسف صبری" ورزشکار اردبیلی سانداکار وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کشورمان دومین مدال طلای کاروان ایران را در بازی‌های آسیایی کسب کرد.

کاپیتان تیم ملی ووشو ایران در دیدار نهایی دسته ۷۵- کیلوگرم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به مصاف فلانگ از ماکائو رفت و در همان راند نخست در ۳۰ ثانیه حریف ماکائوی را ناک اوت کرد و موفق شد دومین طلای ووشو ایران و سومین مدال طلای کاروان ورزش کشورمان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha