۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85251536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: انقلاب اسلامی به انرژی و ظرفیت جوانان برای توسعه کشور نیاز دارد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای جوان در کنار پیشکسوتان در امور مدیریتی گفت: انقلاب اسلامی به انرژی و ظرفیت جوانان برای توسعه و پیشرفت کشور نیاز دارد.

به گزارش ایرنا علی‌اکبر حسینی محراب یکشنبه شب در نشست با مشاوران جوان فرمانداری‌های استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم فرمانداران و مدیران کل استان در کنار خود یک مشاور جوان داشته باشند و از حضور آنها در جلسات استفاده کنند.

وی افزود: نقطه نظرات مشاوران جوان باید به راهکارهایی عملیاتی تبدیل و نقشه راهی برای آنها ترسیم شود تا بتوانند در مسیری مشخص گام بردارند.

استاندار خوزستان گفت: مدیران جوان دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط بیشتری در درون و بیرون از سازمان برقرار کنند و در جامعه اثرگذار باشند.

وی وظیفه اصلی مشاوران جوان را تحصیل علم دانست و افزود: جوانان کشور باید با علم آموزی در بخش‌های مختلف، پله‌های پیشرفت را طی کنند و کشور را به نوک ‌قله برسانند.

حسینی محراب به تشکیلاتی بودن اقدامات جوانان تاکید کرد و گفت: مشاوران جوان فرمانداری‌ها باید با شناسایی جوانان انقلابی و ولایی، کشور و استان را در مسیر رشد قرار دهند.

وی به نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مشاوران جوان باید نقاط ضعف فرمانداران و کارکنان را شناسایی کنند و با خلق ایده‌های جدید به دنبال رفع مشکلات باشند.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم توجه و استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها بیان کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته‌بندی باید ۲۰ سال قبل در استان انجام می‌شد اما متاسفانه به این موضوع توجهی نشده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی براساس دین و مکتب شکل گرفته و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این انقلاب را با مشکل مواجه کند لذا ما باید با قرآن، دین و مکتب‌مان به خوبی آشنا شویم و از این طریق به کشور کمک کنیم.

جوانان، سرمایه اصلی نظام هستند

مهدی طرفی مشاور استاندار در امور جوانان نیز گفت: جوانان، سرمایه اصلی نظام هستند و باید در امور مختلف از آنها استفاده کرد.

وی افزود: استاندار خوزستان نگاهی ویژه به جوانان و نقش آفرینی آنها در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها داشته و به انتصاب مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها تاکید ویژه دارد.

طرفی گفت: این نیروهای جوان هستند که باید دست به تحول زده و طرحی نو بیافرینند همچنین با بروز خلاقیت در تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به بهترین شکل به دولت انقلابی کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha