۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85278680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: مدیران برای پاسخگویی به مردم در دسترس باشند

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان با تاکید بر در دسترس بودن مدیران برای پاسخگوی بودن به مردم گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید ارتباط مستقیمی با اقشار مختلف مردم داشته باشند.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی حقوقی ویژه فرمانداران، بخشداران ، مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون حقوقی رییس جمهور در استانداری خوزستان بیان کرد: رعایت اصول اخلاقی و دینی از لازمه‌های مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر مردمی بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی استان افزود: مدیری که در مناطق روستایی و حاشیه ای حضور ندارد و با مردم در فاصله باشد، این مدیر قطعا در تراز جمهوری اسلامی نیست.

حسینی محراب تاکید کرد: تمامی مدیران استان باید ارتباطات مردمی با اقشار مختلف را تقویت کنند و همواره برای پاسخگویی به مردم در دسترس باشند.

وی شاخص یک مدیر در نظام اسلامی را مومن بودن و توجه به مردم عنوان کرد و افزود: الگوی مدیریت در انقلاب اسلامی اتصال خود به دریای معرفت و داشتن رفتار نیکو با کارکنان خود و مردم است.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت آگاهی مدیران از مسائل حقوقی اظهار کرد: به همه مدیران دستگاه‌های استان اعلام شده که هیچ قراردادی بدون مشاوره گرفتن از کارشناسان حقوقی انجام نشود.

حسینی محراب در تعریف از یک مدیریت قوی افزود: برای داشتن یک ‌مدیریت توانمند، باید از نظر و پیشنهادات اندیشمندان و دانشگاهیان استفاده و مردم را مد نظر داشت.

وی گفت: نبود آگاهی مدیران دستگاه‌های اجرایی از مسائل حقوقی در برخی مواد در روند انعقاد قراردادها باعث تحمیل خسارت به بیت المال شده است.

استاندار خوزستان وقوع اختلاف و یا دعوا بین پیمانکاران و دستگاه‌ها را از مشکلات نبود اطلاع کافی از مسائل حقوقی دانست.

به گزارش ایرنا، شامگاه چهارشنبه معاون حقوقی رییس جمهور از فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد , بازدید از منطقه آزاد اروند و دیدار با مدیران استان از جمله برنامه های سفر ۲ روزه وی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha