۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85251676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراف مامور قلابی در شهرری

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبر: 85251676
اعتراف مامور قلابی در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به سه فقره سرقت اعتراف کرد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه اظهار داشت: مهرماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده "شمس آباد" شهرستان ری توسط فردی رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه است.

این مسئول افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در چهاردهم مهر ماه مخفیگاه متهم را نیز در شمس آباد ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف شده است، یادآور شد: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سه فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در آن محدوده اعتراف کرده که جهت شناسایی مالباختگان تحت نظر قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha