۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبر: 85251717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه های متولی در نارسایی های فرهنگی به میدان بیایند

قم- ایرنا- فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در حوزه های فرهنگی باید همه دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند گفت: در نارسایی های فرهنگی چون موضوع حجاب و عفاف باید دستگاه های مرتبط به میدان بیایند و نارسایی ها را با روش های ایجابی و اقناعی کاهش داده و یا برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز قم اظهار داشت: در زمینه حجاب و عفاف پلیس ماموریتی با روش های ایجابی و اقناعی دارد و مجبور می شویم با رفتار پلیسی برای درمان نقصان ها وضعف ها اقدامات لازم را داشته باشیم و این در حالی است که اگر دستگاه های فرهنگی به خوبی در این موضوع ورود کنند، به نحو بهتری می توان معضل ها را حل کرد.

میرحیدری در پاسخ به سوالی در موضوع چالش های ترافیکی استان قم گفت: بخش قابل توجهی از ترافیک استان قم رابطه مستقیمی با صدور مجوزها مثلا برای ساخت یک مجموعه تجاری و اجازه حذف پارکینگ آن دارد که در این مورد به نظر می رسد حق مردم ضایع می شود و مشکلات و گره های زیاد ترافیکی در شهر ایجاد می شود.

وی ادامه داد: نبود پارکینگ در درجه اول مردم قم را دچار مشکل می کند و این موضوع کار مضاعفی را برای پلیس راهور قم به منظور جبران این نقیصه ایجاد می کند.

وی بیان کرد: گاهی اوقات برخی مجوزها بدون کار کارشناسی صورت می گیرد و به عنوان نمونه به طلافروشی در نقطه ای مجوز داده می شود که از نظر امنیتی ، ملاحظات لازم برای آن دیده نشده است که مشکلاتی را برای مشتریان و همسایگانش بوجود می آورد و این بار اضافی بر گردن پلیس است.

دستگاه های متولی در نارسایی های فرهنگی به میدان بیایند

وی از اجرای ۷۱ برنامه اصلی و ۳۰۰ برنامه فرعی در هفته فراجا در قم خبر داد که در حوزه هایی چون پلیس های تخصصی و کلانتری ها و پاسگاه ها اجرا می شود.

میرحیدری تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی قبور مطهر آنان، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح و سرکشی به خانواده ۱۲۳ شهید انتظامی استان قم را از جمله مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

فرمانده انتظامی استان قم خطاب به خبرنگاران ایرنا ابراز داشت: ایرنا خبرگزاری رسمی کشور است و مردم همان نگاهی که به صدا و سیما دارند به این خبرگزاری دارند و اخبار ایرنا در نزد مردم به مثابه رسانه ای است که دقت نظر لازم و صحت زیادی برخوردار است .

وی افزود: ایرنا در استان قم با مجموع فعالیت های خود نگاه انقلابی دارد و خبرنگاران این رسانه به صورت خودجوش به مصالح انقلاب و نظام توجه دارند.

دستگاه های متولی در نارسایی های فرهنگی به میدان بیایند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha