رژیم صهیونیستی دست از کودک‌کشی برنمی‌دارد

ساری - ایرنا - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی شکست خورده است. به همین دلیل دست از کودک‌کشی برنمی‌دارد و امکان انجام هر جنایتی توسط آن‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی آقاتهرانی در نخستین همایش تشکل‌های دینی مازندران که عصر امروز –پنجشنبه 20 مهر- به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی واقع در بابل برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۸۰ سال گذشته رژیم غاصب صهیونیستی هر جنایتی که مد نظر قرار داشت علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داد و این مردم بی‌دفاع مقاومت کردند.

وی با بیان این‌که هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد، افزود: صهیونیست‌ها با ضربه‌ای که حماس به آن‌ها وارد کرد دچار استیصال شده‌اند. کشتار کودکان و زنان بیگناه نشان دهنده شکست قطعی آنان است. دشمن وقتی شکست می‌خورد دست به هرچیزی می‌زند. رفتار صهیونیست‌ها در روزهای اخیر نشان می‌دهد که آنان دیگر نمی‌توانند از جا بلند شوند. مقاومت ملت فلسطین سبب می‌شود نامی از این غده سرطانی باقی نماند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخشی از اظهارات خود با اشاره به اهمیت توجه به عفاف و حجاب در جامعه به عنوان یک امر ضروری در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف به عنوان ستون حفظ خانواده محسوب می‌شود و دشمن درصدد ضربه زدن به ستون این خانواده است.

رژیم صهیونیستی دست از کودک‌کشی برنمی‌دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بانوان در کشور ما در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضوری فعال دارند، افزود: جایگاه زن در اسلام به مراتب رفیع‌تر از نگاه غرب به زن است.

وی اظهار کرد: ولایت فقیه، سپاه پاسداران و حجاب و عفاف از جمله امتیازات ممتاز جمهوری اسلامی ایران هستند که دشمن از این اصول وحشت دارد و به دنبال تخریب جایگاه این نقاط قوت انقلاب اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha