۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1333
کد خبر: 85251858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خسروپناه: رژیم صهیونیستی از مصادیق طاغوت است

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85251858
خسروپناه: رژیم صهیونیستی از مصادیق طاغوت است

تهران - ایرنا -دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رژیم صهیونیستی را از مصادیق طاغوت در عصر کنونی دانست و گفت: مردم فلسطین با پیروی از جریان مقاومت در مقابل طاغوت ایستاده اند و نشان دادند که ادعاهای این رژیم پوشالی و جعلی است.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه روز یکشنبه در حاشیه نشست تخصصی بررسی نحوه مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی کشور برای هم‌افزایی در تحقق سند توسعه وقف قرآنی که به مناسبت هفته وقف برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا افزود: به دلیل اینکه این رژیم به مردم فلسطین ظلم کرد و یهودیان را از کشورهای مختلف به زور در فلسطین ساکن کرد و سرزمین مردم فلسطین را غصب کرد، مصداق طاغوت است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: خداوند سبحان می‌فرماید طاغوت را نباید پذیرفت، در آیه الکرسی آمده است اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآوُهُمُ الطَّاغُوتُ، یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ، أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ که بهترین مستند است چراکه خداوند می‌فرماید که باید مقابل طاغوت ایستاد.

خسروپناه تصریح کرد: مردم فلسطین با اراده و جریان مقاومت که شهید سردار قاسم سلیمانی به راه انداخت، در مقابل طاغوت ایستاده اند و نشان دادند که ادعاهای رژیم صهیونیستی پوشالی و جعلی است.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح روز گذشته (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده است که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha