پایداری ملت فلسطین، محاسبات دشمن را برهم زد

غزه- ایرنا- عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین به خبرنگار ایرنا در غزه گفت که پایداری مردم فلسطین، محاسبات دشمن صهیونیستی را به هم ریخت.

«محمد الغول» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در غزه افزود: در دومین روز عملیات طوفان الاقصی، برغم حجم دردها و ویرانی ها، ملت فلسطین تاکید کرد که شکست ناپذیر است و باید به این ملت مقاوم که پشتیبان مقاومت هستند درود فرستاد.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین پشتیبان مقاومتی است که هم اکنون همه محاسبات اشغالگران را برهم زده است اضافه کرد: هدف قراردادن غیرنظامیان و ویران کردن برج های مسکونی نشانه میزان دستپاچکی رژیم صهیونیستی براثر عملیات غافلگیرانه مبارزان قهرمان فلسطین در روز شنبه است.

الغول گفت: مقاومت حملات و ضربات خود را گسترش خواهد داد و مقاومت باید دایره درگیری را به همه صحنه ها و همه میادین در راستای نبرد فراگیر و همه جانبه با دشمن صهیونیستی گسترش دهد.

وی تصریح کرد: این عملیات قهرمانانه پاسخ طبیعی به جنایت های اشغالگران و اشغال سرزمین فلسطین است.

عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین با تاکید بر اینکه مقاومت تا اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد، خواستار همبستگی ملت فلسطین برای مقابله با این تجاوز شد.

الغول بر ضرورت تقویت وحدت ملی فلسطین، پایان دادن به اختلاف ها و تفرقه، توقف همه همکاری ها و هماهنگی ها با اشغالگران و به رسمیت نشناختن این رژیم جناتکار و قاتل ملت فلسطین که اسریان فلسطینی را در زندان ها مورد آزار و اذیت قرار می دهد، تاکید کرد.

وی خواستار افزایش ضربات مقاومت در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸، قدس و همه مناطق فلسطین شد.

به گزارش ایرنا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی در حالی وارد دومین روز خود شده که نیروهای دیگر گروه های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha