مردم ساوه پیروزی فلسطینی ها مقابل رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند

ساوه - ایرنا - مردم ساوه یکشنبه شب با اجتماع در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان پیروزی مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی مقابل رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، اجتماع امشب مردم ساوه با برنامه های شاد همراه بود و حاضران با شعارهای مختلفی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت برابر استکبار و رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حضور جوانان و نوجوانان ساوه ای در این آیین مشهود بود و سرودهای شاد و انقلابی از سوی مداحان و گروه های سرود دانش آموزی شهرستان خوانده شد.

همچنین جمعی از مردم شهرستان ساوه عصر امروز با حضور در امام زاده سید علی اصغر (ع) این شهرستان نیز این پیروزی را جشن گرفته و برخی نیز به شکرانه آن در جوار این امام زاده نماز شکر به جا آوردند.

نیروهای حماس روز گذشته ۱۵ مهرماه به وسیله موشک و راکت ابتدا برخی از نقاط رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند ، «محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد و پس از آن رزمندگان فلسطینی به مناطق مختلفی از شهرک‌های صهیونیست‌ نشین اطراف غزه نفوذ کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha