۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85252349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۴ حلقه چاه آب شرب در البرز تجهیز و احیا شد

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85252349
۱۰۴ حلقه چاه آب شرب در البرز تجهیز و احیا شد

کرج - ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز با اشاره به شدت تنش آبی طی چند ماه گذشته دراین استان، اعلام کرد: برای تامین منابع آبی ساکنان البرز ۱۰۴ حلقه چاه حدید و قدیمی حفاری، احیا و تجهیز شده است.

حمیدرضا نامداری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با اقدامات صورت گرفته طی هشت ماه گذشته، اکنون شاهد کاهش تنش آبی در این استان هستیم .

مدیرعامل شرکت آبفا البرز افزود: طرح ها و پروژه های آبرسانی شرکت آبفا استان البرز طی هشت ماه اخیر چند برابر پروژه های این شرکت در چهار سال گذشته است.

وی با اشاره به مشکل کم آبی در شهرهای فردیس و گرمدره اظهار کرد: با اجرای طرح های آبرسانی ضربتی مشکل کم آبی این مناطق برطرف شده و اکنون نیز ۲ پروژه برای تامین آب شرب درازمدت شهرستان ۸۰۰ هزار نفری فردیس درحال تکمیل است.

نامداری گفت: یک هزارو۳۰۰ لیتر برثانیه طی هشت ماه گذشته به ظرفیت آبی استان البرز اضافه شد و در کنار آن اصلاحاتی که در شبکه خطوط انتقال و توزیع آب استان انجام دادیم.

وی از تکمیل تصفیه خانه های شماره یک و۲ کرج به عنوان بخشی از فعالیت ها در سال جاری اشاره کرد و افزود: احداث و تکمیل تصفیه خانه شماره سه کرج در حال انجام است.

شرکت آبفا استان البرز یک میلیون و۳۲۲ هزار خانوار شهری و روستایی زیر پوشش خدماتی خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha