مشکلات واحد تولیدی دچار حریق شده بناب در قالب ستاد تسهیل بررسی می‌شود

تبریز - ایرنا - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به گستردگی آتش سوزی و همچنین خسارت بالایی که به واحد تولیدی موتورسیکلت سازی در شهرک صنعتی بناب وارد شد، مشکلات آن در قالب جلسه ویژه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدجعفر عظمائی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از تمام ظرفیت های سازمان استفاده خواهد شد تا این واحد دوباره به چرخه تولید بازگردد.

وی ادامه داد: اقدامات مورد نیاز در مورد این واحد مانند اعطای تسهیلات بانکی برای بازسازی و نوسازی انجام می شود تا علاوه بر متوقف نشدن روند تولید، اشتغال کارکنان این واحد تولیدی نیز با مشکل مواجه نشود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین از اقشار مختلف، نیروی انتظامی به ویژه ارتش، مسئولان محلی، آتش نشانان و تشکل‌های بسیجی که در اطفای حریق این واحد تولیدی صنعتی کمک کردند تشکر کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در بازدید از واحد تولیدی که پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شده بود گفت: همکاری مردم و دیگر دستگاه ها در اطفای حریق، از بالا رفتن میزان خسارت در این واحد جلوگیری کرد.

مشکلات واحد تولیدی آتش گرفته بناب در قالب ستاد تسهیل بررسی می‌شود

تراب محمدی بر رفع مشکلات این واحد تولیدی تاکید کرد و افزود: همه اقدامات برای چرخیدن چرخ های تولید در این واحد و اشتغال مجدد کارگران باید هرچه سریع تر انجام شود.

در این واحد تولیدی که به تولید موتورسیکلت مشغول است و در شهرک صنعتی بناب واقع شده ۲۵۰ نفر به طور مستقیم مشغول کار هستند.

این واحد پنجشنبه هفته گذشته دچار آتش سوزی شد و بیش از ۱۵ هزار مترمربع از ساختمان های این واحد در اثر این حادثه تخریب و ۶ نفر از کارگران دچار مصدومیت شدند.

علت آتش سوزی و میزان خسارات وارده به این واحد تولیدی از سوی کارشناسان امر در حال بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha