فیلم | پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با میزبانی مراغه

مراغه- ایرنا- دور رفت از لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که در ۲ منطقه مختلف برگزار می‌شود، با صدرنشینی تیم «گیتی پسند اصفهان» در منطقه ۲ به میزبانی مراغه خاتمه یافت. 

«منصور سبزواری»، نماینده لیگ فوتسال ایران برای برگزاری این مسابقات دوشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی مراغه، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد و آنا صنعت قم به ترتیب در رده‌های اول تا سوم این گروه قرار گرفتند.

به گفته وی تیم‌های فوتسال «فولاد زرند ایرانیان» کرمان، «شهدای گمنام» مراغه و «مقاومت» تهران نیز رتبه‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

فیلم | پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با میزبانی مراغه
دور رفت از لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور به میزبانی مراغه

وی با یادآوری این موضوع که دور برگشت این مسابقات در قم برگزار و نتیجه تیم‌های صعودکننده پس از آن مشخص می‌شود، اظهار کرد: مسابقات دور رفت از ۱۲ مهرماه در سالن شهید کنعانی مراغه آغاز و هر روز سه بازی برگزار شد.

وی سطح بازی‌ها را بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: هیئت فوتبال مراغه، داوران و ناظران تمام سعی و تلاش خودشان را به کار گرفتند که این رقابت‌ها به نحو احسن و بدون حاشیه برگزار شود.

«سیدتقی موسوی» مدیر تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز با بیان اینکه کیفیت بازی امروز بالاتر از سطح امیدها بود، ادامه داد: چهار بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امروز با تیم خوب استعددهای مشهد یک بر یک مساوری کردیم.

به گزارش ایرنا کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی و یکهزار و ۴۰۰ شهید مراغه امسال برگزار می‌شود و بر همین اساس نیز تیم شهدای گمنام مراغه این دور از رقابت‌ها را میزبانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha