شکوفایی خدمات دولت سیزدهم در شهرستان گراش ، گام های موثر برا ی توسعه و محرومیت زدایی

 لارستان - فارس - فرماندار شهرستان گراش با گرامیداشت سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس گفت: دولت سیزدهم گام‌های موثری برای توسعه این شهرستان برداشته است، طوریکه خدمات دولت سیزدهم با ادوار گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود طاهرزاده روز سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی این شهرستان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری افزون بر چهار هزار میلیارد ریال در شهرستان گراش افتتاح و یا اجرایی شد.

وی افزود: این اعتبارات از محل منابع دولتی و در برخی موارد با مشارکت خیران و نیکوکاران تامین شده است.

فرماندار گراش ادامه داد: این شهرستان در سفر پیش روی رئیس جمهور و هیات دولت به فارس، میزبان حجت‌اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور است.

طاهرزاده عنوان کرد: در سفر مشاور رئیس جمهور به گراش پروژه ساختمان اداری و مجتمع اشتغال زایی موسسه خیریه "صولت عنیبه" با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌رسد.

وی توضیح داد: این پروژه با زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به همت خیران به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گراش اضافه کرد: تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف چند پروژه ضروری از جمله انتقال آب از خلیج فارس، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به گراش مطرح می‌شود.

طاهرزاده افزود: تکمیل پروژه ساخت جاده چک چک، مجتمع اداری، ورزشگاه محبی و تونل شهدای خلیج فارس را از طرح مهم نیمه تمام عمرانی گراش است که برای تکمیل این طرح‌ها اعتباری افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: در این سفر رایزنی‌های لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گراش انجام می‌شود و امید است دستاوردهای خوبی برای جذب اعتبارات ملی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری به دنبال داشته باشد.

فرماندار گراش یادآور شد: برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام از جمله مجتمع اداری و جاده چک چک از مهمترین برنامه های نماینده رئیس جمهور در سفر به گراش است.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت بیستم مهرماه به استان فارس سفر می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha