مدیر تیم‌های ملی: برای کسب تجربه تنیسورها را به هانگژو اعزام کردیم

تهران- ایرنا- مدیر تیم‌های ملی تنیس درباره عدم نتیجه‌گیری ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: فقط یک بازیکن تنیس ما باخته و همه تنیس کشور را نباید قضاوت کنیم. هدف اصلی ما درک فضای بازی‌های آسیایی بود.

فرشاد صفتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حضور نمیاندگان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: ۲ نماینده در هانگژو داشتیم؛ مشکات‌الزهرا صفی سال ۱۴۰۱ سهمیه گرفت و سینا مقیمی نیز تنها ۱۴ روز مانده به شروع رقابت‌ها توانست سهمیه اعزامی قطعی بگیرد. متاسفانه مشکات قبل از مسابقه مریض شد و این بیماری مختص او نبود و ۲۱ نفر دیگر هم به این مشکل دچار شدند. او ۲ روز قرنطینه و بود این مسائل نیز در رسانه‌ها مطرح نشد و همه مشکلات باعث شد که نماینده دختران تنیس ایران، اواسط مسابقه ادامه ندهد.

وی ادامه داد: سینا مقیمی با اینکه در بازی اول حذف شد، اما از نظر من بازی خوبی مقابل تنیسور ویتنامی داشت. ورزشکاران ما آماده مسابقات بودند اما مسئله این است که خیلی باید سطح خودمان را بالا ببریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. از قبل می‌دانستیم که نمی‌توانیم به مدال بازی‌های آسیایی برسیم ولی فقط برای کسب تجربه بود که نمایندگان ایران را اعزام کردیم. البته اگر ۴ نفر اعزام می‌شد در بخش تیمی می‌توانستیم برخی حریفان را شکست دهیم. الان هم فقط یک بازیکن تنیس ما باخته و همه تنیس کشور را نباید قضاوت کنیم. هدف اصلی ما درک فضای بازی‌های آسیایی بود.

مدیر تیم‌های ملی تنیس ایران با اشاره به برگزاری اردوی مشترک تیم ملی دختران ایران و روسیه عنوان کرد: ما برای تیم ملی مردان در دیویس‌کاپ چنین اردویی را برگزار کردیم و توانستیم قهرمانی را از آن خودمان کنیم. حالا نیز یک تیم منتخب از روسیه به ایران آمده تا سطح تنیسورهای ایرانی را بالا ببریم. در سطح بین المللی تنیس بانوان ما محدودیت زیادی دارد و به همین دلیل می‌خواهیم یک تور جهانی تنیس ویژه بانوان برگزار کنیم تا بانوان ما نیز بتوانند رنکینگ مورد نیاز را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha