۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85253837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخلیه جنوب و شمال سرزمین‌های اشغالی/خرید مواد غذایی جیره‌بندی شد

تهران- ایرنا- در شرایطی که فرار صهیونیست‌ها از مناطق جنوبی و شمالی سرزمین‌های اشغالی به سمت نواحی مرکزی ادامه دارد، خرید کالاهای اساسی جیره‌بندی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از فرار ساکنان شهرک های شمال سرزمین های اشغالی اعلام کرد که هیچ واقعه امنیتی در این منطقه رخ نداده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی پیش از این، از ورود احتمالی یک پهپاد مقاومت فلسطین به منطقه خبر داده بودند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد از حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار صهیونیست مقیم منطقه جلیله در شمال سرزمین‌های اشغالی، ۷۵ درصد از آنها منطقه را ترک کرده اند.

این رسانه صهیونیست اعلام کرد در شهرک های نزدیک مرز لبنان، ۹۰ درصد صهیونیست ها خانه های خود را ترک و به سمت جنوب فرار کرده اند و تنها نیروهای امنیتی و نظامی در این منطقه حضور دارند.

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی پیش از این، از فرار صهیونیست ها از مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی خبر داده بودند.

حملات راکتی مقاومت فلسطین به شهرهای مرکزی از جمله تل آویو و قدس اشغالی موجب شد که رسانه های رژیم صهیونیستی تمام سرزمین های اشغالی را برای صهیونیست ها ناامن اعلام کنند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» همچنین از کمبود مواد غذایی و کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، تشکیل صف های طولانی خرید و خالی شدن قفسه فروشگاه ها خبر داد و نوشت: فروشگاه زنجیره ای «شوفرسال» اعلام کرده که خرید آب، تخم مرغ و دیگر کالاهای اساسی خانوار شامل محدودیت می شود.

براساس این گزارش، فروشگاه زنجیره ای «شوفرسال» به هر مشتری، فقط یک شانه تخم مرغ، سه بطری شیر و دو قرص نان ارائه می کند.

همچنین، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از اعزام یک بالگرد تهاجمی به ساحل «زیکیم» برای مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطین خبر داد. این وزارتخانه مدعی شد که توانسته تعدادی از نیروهای مقاومت را در این منطقه به شهادت برساند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا بامداد امروز (سه شنبه) ۷۰۴ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha