اختصاص ۱۳۴۰ میلیارد ریال برای تاسیسات زیربنایی نهضت مسکن کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: تا به امروز برای اجرای تاسیسات زیربنایی (آب، برق، گاز) طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۳۴۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص شده است.

به گزارش ایرنا، محمد طیب صحرایی عصر سه‌شنبه در دویست و نوزدهمین جلسه شورای مسکن استان افزود: واگذاری زمین مبنای اصلی این طرح است و کرمانشاه در جدول کشوری رتبه ۱۵ را دارد.

وی ادامه داد: برای کاهش قیمت تمام شده مسکن هرچه قدر مراحل تاسیساتی و زیربنایی با حمایت دولت پوشش داده شود سهمِ آورده مردم کاهش میابد و در نتیجه به نفع مردم خواهد بود.

۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد در مراحل آماده سازی و تکمیل معابر است

صحرایی در ادامه گفت: ۱۰۳ هکتار زمین برای طرح جوانی جمعیت واگذار شده است؛ یک هزار و ۴۰۰ واحد برگه واگذاری به متقاضیان مسکن در استان اعطا شده و در روزهای آینده در یک جشن این عمل اعلام می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از این ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد به صورت صد درصدی انجام شده است، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان باقیمانده این طرح تا سه ماه آینده نیز به صورت کامل تمام خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۱۱ هکتار از اراضی منابع طبیعی متصل به روستاهای استان کرمانشاه برای تقویت نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: مراحل ساخت از صفر در برخی مناطق استان شروع شده است اما در سطح استان واحدهایی وجود دارد که نیمه کاره باقی مانده‌اند و ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن است که باید از آنها استفاده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha