فیلم/ لحظه انهدام نفربر ارتش رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

تهران - ایرنا- حزب الله لبنان امروز چهارشنبه ویدئوی لحظه انهدام یک دستگاه نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان عصر روز سه شنبه در این بیانیه اعلام کرده بود: مجاهدان ما یک نفربر اسرائیلی از نوع زلدا را در سایت الصدح در غرب شهرک صلحا با دو موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

حزب‌الله تاکید کرد: این حمله در پاسخ به حملات اسرائیل انجام شد که طی آن تعدادی از نقاط دیده بانی ما را هدف قرار داد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که منابع خبری لبنان عصر روز سه شنبه از شلیک ١٢ راکت از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی خبر دادند و خبرنگار المیادین گزارش داد که دو راکت شلیک شده از لبنان به یک نقطه در شهرک صهیونیستی «افیفم» اصابت کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه تا کنون ۹۰۰ نفر به شهادت رسیدند و ۴ هزار و ۵۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha