۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85259012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب الله: پایگاه ارتش صهیونیستی در شتولا را هدف قرار دادیم

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خودروی خبرنگاران در جنوب لبنان و شهادت عصام عبدالله تصویر بردار لبنانی خبرگزاری رویترز و شهادت دو شهروند لبنانی، پایگاه ارتش این رژیم در شهرک صهیونیست نشین "شتولا" در مرز شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و شهادت عصام عبدالله و مجروح شدن چند خبرنگار دیگر و همچنین در پاسخ به بمباران منزلی در شبعا و شهادت دو شهروند لبنانی به نام های خلیل اسعد علی هاشم و رباد حسین العاکوم، مجموعه شهید علی یوسف علا الدین و حسین کمال المصری صبح امروز مرکز ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه شتولا را هدف حملات موشکی قرار داد.

در این بیانیه آمده است که در این حملات چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

منابع خبری صهیونیستی ساعاتی پیش از تبادل آتش بین جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چهار نفر دیگر از آنها در جریان آن خبر دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که حملات خمپاره ای و شلیک موشک ضد زره «کورنت» از داخل خاک لبنان به سوی شهرک صهیونیست نشین «شتولا» واقع در شمال سرزمین های اشغالی انجام شده است.

این منابع اعلام کردند که در این حملات ۵ صهیونیست زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha